Play
Praca w Play - co musisz wiedzieć?
Profil firmy
Jesteśmy obecni na polskim rynku telekomunikacyjnym od 2006 roku. Nasze oferty i zaawansowane technologicznie rozwiązania szybko zyskały uznanie oraz wyznaczyły kierunek rozwoju całej branży. Dzięki rozbudowie sieci 4G LTE zasięg sieci 4G LTE to 92,7% populacji Polski, a zasięg 4G LTE ULTRA to 84,8% populacji.
Dlaczego my?
Użyj naszego kreatora CV, w którym znajdziesz gotowe szablony
do uzupełnienia, wskazówki oraz przykłady. Stwórz swoje CV teraz.
Play w liczbach
Klienci
Zaufało nam już ponad 15,2 miliona klientów.
Silna pozycja i doświadczenie
Nasz udział w rynku wynosi 28,8%.
Kariera w Play
Ciągle się rozwijamy - zatrudniamy 2700 pracowników, mamy 250 Salonów własnych.
Kariera w Play - zarobki, benefity, szkolenia i integracja
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (Centrala + Salony)
Czas pracy: W Centrali zwyczajowo zaczynamy pracę między 8:00 a 9:00. Natomiast w takich obszarach jak Salony czy obsługa klienta pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli.
- Premia – rodzaj oraz wysokość uzależnione od obszaru w jakim będziesz pracować,
- Możliwości rozwoju poprzez szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne,
- Imprezy integracyjne,
- Opieka medyczna, ubezpieczenie i karta fitness,
- Swoboda w kwestii ubioru,
- Telefon służbowy z Internetem,
- Atrakcje dla dzieci w trakcie roku,
- Oferta specjalna PLAY dla Ciebie i Twoich bliskich.
Benefity dla pracowników Salonów Play:
- „Sky is the limit” w kwestii wynagrodzenia,
- Bogaty pakiet szkoleń, w tym wprowadzające, ofertowe i technologiczne,
- Zaplanowana ścieżka kariery i możliwość awansu,
- Konkursy sprzedażowe,
- Opieka medyczna, ubezpieczenie i karta fitness,
- Telefon służbowy z Internetem,
- Oferta specjalna PLAY dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Atrakcje dla dzieci w trakcie roku,
- wiedza, której potrzebujesz, żeby zostać gwiazdą sprzedaży,
- rozwój w ramach rekrutacji wewnętrznych,
- imprezy integracyjne.
- Program Wdrożeniowy - przygotowany dla nowozatrudnionych pracowników, mający na celu zapoznanie ich ze strukturą, wartościami i kulturą organizacyjną firmy. Program, w zależności od jednostki organizacyjnej, składa się z kilku etapów – prezentacji, spotkań z pracownikami, szkoleń wstępnych, wizyt w punktach sprzedaży, wizyt w Contact Center.
- Indywidualne Programy Rozwojowe dla pracowników - szkolenia zamknięte i otwarte, kursy specjalistyczne, studia podyplomowe, kursy językowe).
- Centralne Programy Rozwojowe w skład których wchodzą szkolenia prowadzone przez trenerów zewnętrznych i wewnętrznych, sesje coachingowe, badania online
Salony Play:
- Programy Wdrożeniowe - przygotowujące do pracy na nowym stanowisku.
- Programy rozwojowe dla specjalistów - oferta programów mających na celu nabycie nowych kompetencji z zakresu umiejętności sprzedażowych, obsługi klienta lub innych wymaganych na stanowisku.
- Programy rozwojowe dla menedżerów - programy wzmacniające kompetencje menadżerów w obszarach przywództwa, zarządzania, umiejętności osobistych.
- Oferta indywidualnie dobranych programów rozwojowych.
Jak pomagamy rozwijać kompetencje naszych pracowników w Salonach?
- Nasi pracownicy mają przejrzyste, ambitne ale realne ścieżki rozwoju wspierające realizację wyzwań w poszczególnych kanałach biznesowych
- W naszej kafeterii szkoleń zawarliśmy szkolenia produktowe, systemowe, technologiczne, specjalistyczne, jak i całą paletę szkoleń miękkich: od technik sprzedaży, poprzez umiejętności komunikacyjne, narzędziowe do zarządzania ludźmi
- W ramach narzędzi rozwojowych korzystamy ze szkoleń stacjonarnych, e-learningowych, coachingów, warsztatów oraz treningów „on the job” realizowanych przez wewnętrzny zespół trenerów Play
- Nasze szkolenia prowadzą trenerzy oraz eksperci z wewnątrz firmy jak i wyspecjalizowane firmy zewnętrzne. Wszystko w celu uzyskania najwyższej efektywności podczas szkoleń oraz satysfakcji uczestników
- Każdy z naszych pracowników ma możliwość zapoznania się nową technologią w dziedzinie telekomunikacji poprzez szkolenia oraz warsztaty z producentami oraz ekspertami
- Uczestnicy w 2016 roku ocenili nasze szkolenia na poziomie NPS = 92
Obsługa klienta. Jesteśmy ekspertami, którzy rozwiązują nietypowe i często skomplikowane sprawy. Wspieramy kolegów ze sprzedaży, współpracujemy też z pozostałymi działami – dla firmy przecież najważniejsi są klienci, a często to właśnie my wiemy o klientach najwięcej. Angażujemy się w w programy rozwojowe oraz szkolimy się, ponieważ wielu z nas jest mentorami oraz trenerami dla pracowników innych działów.
Technika & IT. Mamy stały kontakt z różnymi technologiami i często jako pierwsi w Polsce testujemy nowości rynkowe. Każdy projekt w którym bierzemy udział jest inny i często opracowujemy coś od początku: od idei, aż do wdrożenia. Najważniejsza jest dla nas świadomość, że nasza praca bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów, którzy korzystają z usług Play. Budujemy dla nich najlepszą sieć i dbamy o to, by mogli z niej stale korzystać.
Pozostałe działy. Firma wspiera otwarte podejście do zadań i często na przykład ludzie z marketingu prowadzą projekty we współpracy z techniką i sprzedażą. Mamy wpływ na zadania, które wykonujemy od samego początku aż do ich wdrożenia i udostępnienia klientom Play. Każdy pomysł ma znaczenie ai każdy pracownik może zainicjować coś naprawdę ważnego. Pracujemy w wyjątkowej firmie, gdzie bardzo często ludzie z różnych działów prowadzą wspólnie projekty i gdzie mamy możliwość sprawdzać się w pracy w nowych obszarach.