Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Moje konto

Nasi klienci zostali zatrudnieni przez:*

W przypadku graphic designerów wygląd CV czy też listu motywacyjnego jest kluczowy. Nieatrakcyjny, mało czytelny dokument będzie świadczył o tym, że słabo radzisz sobie z projektowaniem i brakuje Ci zmysłu estetycznego.

Z artykułu dowiesz się:

  • jak rzyciągnąć wzrok pracodawcy do Twojego CV graphic designera
  • jak skutecznie opisać swoje kwalifikacje w CV graphic designera
  • jak napisać list motywacyjny graphic designera.

Nie chcesz męczyć się z pisaniem CV graphic designera? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz nowoczesne szablony CV do wypełnienia, wskazówki oraz przykłady.

Stwórz CV teraz

Sprawdź też wzór CV — dla graphic designera i 75+ innych zawodów.

Dlaczego warto nam zaufać i skorzystać z kreatora InterviewMe? Tutaj poznasz opinie użytkowników, którzy już stworzyli w nim swoje CV lub list motywacyjny.

CV graphic designer — wzór

Jan Tomczyk

Graphic designer

+48 665 466 123

jan.tomczyk@domena.com

Podsumowanie

Jestem absolwentem grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i od 5 lat pracuję jako grafik komputerowy. Na co dzień pracuję w CorelDraw, Ilustrator oraz Photoshopie — projektuję i wykonuję materiały graficzne online i offline. Przygotowuję także pliki do druku. Jedna z moich prac została nagrodzona Złotym Pędzlem 2021. W Państwa firmie chciałbym skupić się na kreatywnym projektowaniu plakatów oraz okładek.

Doświadczenie

10.2019–obecnie Firma PrintGold

Stanowisko: Graphic designer 

Główne obowiązki:

  • Tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych związanych z kompleksową kreacją wizerunku.
  • Przygotowywanie materiałów graficznych na potrzeby działań online (m.in. mailingi, banery, newslettery, plakaty).
  • Przygotowywanie elementów graficznych dla restauracji: plakatów, ulotek, menu boarding (modyfikacje istniejących projektów oraz tworzenie nowych rozwiązań).
  • Wdrażanie zaprojektowanych elementów identyfikacji wizualnej.
  • Przygotowywanie plików produkcyjnych i materiałów do druku (DTP).

Osiągnięcia:

  • Złoty Pędzel 2021 za plakat promujący festiwal kuchni azjatyckiej.

Dodatkowe obowiązki:

  • Przygotowywanie prezentacji projektów.
  • Śledzenie i analiza istniejących światowych oraz krajowych trendów konsumenckich w branży gastronomicznej.

Umiejętności

  • Photoshop, Ilustrator, InDesign — poziom zaawansowany
  • Doświadczenie w DTP (przygotowywanie plików do druku)
  • Projektowanie graficzne materiałów reklamowych
  • Projektowanie stron internetowych
  • Tworzenia animacji i montaż wideo — poziom podstawowy
  • Znajomość zasad typografii
  • Umiejętność odręcznego rysunku
  • Język angielski — poziom C1
  • Pozytywne nastawienie do pracy, chęć rozwoju i otwartość na zmiany
  • Samodzielność, terminowość i poczucie odpowiedzialności za swoją pracę
  • Umiejętność efektywnej współpracy z klientami
  • Komunikatywność, życzliwość i umiejętność pracy w zespole

Wykształcenie

2016–2019 Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

Kierunek: Grafika

Uzyskany tytuł magistra

Zainteresowania

Interesuję się tematyką plakatów filmowych (prowadzę blog „Plakatowo”). Dlatego możliwość ich projektowania w Państwa firmie byłaby dla mnie spełnieniem marzeń.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Jak od razu wyróżnić graphic designer CV?

Na samej górze CV umieść podsumowanie i cele zawodowe.  To krótki opis Twoich najważniejszych kwalifikacji,  osiągnięć i celów zawodowych. Ten element życiorysu graphic designera sprawi, że pracodawca od razu zobaczy w CV Twoje największe atuty i mocne strony. Wielu kandydatów wciąż nie wie, że warto stworzyć takie podsumowanie, dlatego od razu zyskasz nad nimi przewagę.

O czym napisać w podsumowaniu zawodowym w graphic designer CV?

  1. Kim jesteś? W jednym zdaniu napisz, jakie masz wykształcenie i czym zajmujesz się zawodowo.
  1. Jakie są Twoje kwalifikacje i osiągnięcia? Wypisz te umiejętności, doświadczenie zawodowe oraz sukcesy, które w największym stopniu zainteresują pracodawcę.
  1. Jakie są Twoje cele zawodowe? Napisz, dlaczego zainteresowała Cię właśnie ta oferta pracy i jak chcesz rozwijać się na danym stanowisku.

Pamiętaj też, że Twoje CV musi być dopasowane do oferty pracy. Jak zdradzają eksperci Uniwersytetu w Pittsburghu, pracodawcy spędzają na przeglądaniu CV ok. 5–7 sekund. W tym czasie musisz przekonać rekrutera, że idealnie pasujesz do stanowiska. Dlatego pisz przede wszystkim o tych kwalifikacjach, które są związane z wymaganiami w ofercie.

Jak wygląda to w praktyce?

Przykładowa oferta pracy dla graphic designera

graphic designer cv

Dopasowane podsumowanie i cele zawodowe w CV graphic designera — przykład

DOBRZE

Jestem absolwentem grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i od 5 lat pracuję jako grafik komputerowy (obecnie w firmie PrintGold). Na co dzień pracuję w CorelDraw, Ilustrator oraz Photoshopie — projektuję i wykonuję przede wszystkim grafiki promujące eventy. Przygotowuję także pliki do druku. Jedna z moich prac została nagrodzona Złotym Pędzlem 2019. W Państwa firmie chciałbym skupić się na kreatywnym projektowaniu plakatów oraz okładek.

ŹLE

Od zawsze pasjonuję się grafiką, dlatego studiowałem na ASP i pracuję jako grafik komputerowy. Dobrze znam CorelDraw, Ilustrator oraz Photoshopa. Jestem chwalony zarówno przez pracodawców jak i współpracowników. Jestem kreatywny i samodzielny. Wierzę, że świetnie sprawdzę się jako graphic designer w Państwa firmie.

Więcej dowiesz się z naszego poradnika: Podsumowanie i cele zawodowe w CV. Jak je napisać?

Jak w graphic designer CV opisać doświadczenie zawodowe?

Skup się na stanowiskach związanych z projektowaniem grafiki. Nie ma sensu pisać o tym, że 7 lat temu dorabiałeś przy rozdawaniu ulotek. W opisie doświadczenia w CV najlepiej stosować tzw. odwróconą chronologię. Na samej górze opisz swoje obecne lub ostatnie stanowisko, a następnie cofaj się w przeszłość.

Badania przeprowadzone na pracodawcach wyraźnie pokazują, że w CV warto wpisać również praktyki czy wolontariaty. Ne ma znaczenia, że nie otrzymywałeś wynagrodzenia — ważne, że realizowałeś swoje obowiązki i odnajdywałeś się w środowisku pracy.

Graphic designer CV — wzór opisu doświadczenia

DOBRZE

10.2018–obecnie Firma PrintGold

Stanowisko: Graphic designer 

Główne obowiązki:

  • tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych związanych z kompleksową kreacją wizerunku
  • przygotowywanie materiałów graficznych na potrzeby działań on-line (m.in. mailingi, banery, newslettery, plakaty)
  • przygotowywanie elementów graficznych dla restauracji: plakatów, ulotek, menu boarding (modyfikacje istniejących projektów oraz tworzenie nowych rozwiązań)
  • wdrażanie zaprojektowanych elementów identyfikacji wizualnej
  • przygotowywanie plików produkcyjnych i materiałów do druku (DTP)

Osiągnięcia:

  • Złoty Pędzel 2019 za plakat promujący festiwal kuchni azjatyckiej

Dodatkowe obowiązki:

  • przygotowywanie prezentacji projektów
  • śledzenie i analiza istniejących światowych oraz krajowych trendów konsumenckich w branży gastronomicznej
ŹLE

2018–obecnie Firma PrintGold

Graphic designer 

Obowiązki:

Tworzenie projektów graficznych oraz koncepcji wizualnych

Przygotowywanie materiałów graficznych na potrzeby działań on-line

Przygotowywanie elementów graficznych dla restauracji

Przygotowywanie plików produkcyjnych i materiałów do druku

Przygotowywanie prezentacji projektów

Więcej dowiesz się z naszego artykułu: Doświadczenie zawodowe w CV — co wpisać?

Jakie umiejętności wpisać w graphic designer CV?

W pracy graphic designera konkretne specjalistyczne umiejętności są kluczowe. Jednak na współczesnym rynku pracy bardzo ważne są również umiejętności miękkie. Są one bardzo trudne do wyszkolenia, a wpływają na to, jak nowy pracownik odnajdzie się w zespole czy też w relacjach z przełożonymi.

Tak jak w innych sekcjach, również w tym przypadku skup się na kompetencjach, które pojawiają się w wymaganiach w ofercie pracy. Oczywiście w CV nie powinieneś kłamać. Po prostu skup się na umiejętnościach najbardziej interesujących dla pracodawców.

Wskazówka: Pamiętaj, że wszystkie najważniejsze informacje powinny znaleźć się na 1. stronie Twojego CV. Pracodawcy zazwyczaj nie mają czasu, aby czytać wielostronicowe dokumenty. Więcej dowiesz się o tym tutaj: Ile stron powinno mieć CV — 1,2 czy więcej?

Przykłady umiejętności twardych i miękkich do graphic designer CV 

Umiejętności twarde:

  • Photoshop, Ilustrator, InDesign — poziom zaawansowany
  • doświadczenie w DTP (przygotowywanie plików do druku)
  • tworzenia animacji i montaż wideo — poziom podstawowy
  • projektowanie graficzne materiałów reklamowych
  • projektowanie stron internetowych
  • znajomość zasad typografii
  • umiejętność odręcznego rysunku
  • język angielski — poziom C1

Umiejętności miękkie:

  • pozytywne nastawienie do pracy, chęć rozwoju i otwartość na zmiany
  • samodzielność, terminowość i poczucie odpowiedzialności za swoją pracę
  • umiejętność efektywnej współpracy z klientami
  • komunikatywność, życzliwość i umiejętność pracy w zespole

Więcej dowiesz się z naszego poradnika: Jakie umiejętności wpisać do CV?

Chcesz od razu napisać CV? Skorzystaj z naszego kreatora, w którym znajdziesz profesjonalne szablony do uzupełnienia i praktyczne podpowiedzi. Stwórz CV w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj.

Jak w graphic designer CV opisać wykształcenie?

Chociaż współcześnie wykształcenie nie jest bardzo istotne dla pracodawców, to informacje o edukacji powinna znaleźć się w CV. Szczególnie jeśli studiowałeś kierunek związany z pracą graphic designera.

Wystarczy że podczas lata nauki, nazwę uczelni i kierunku oraz uzyskany tytuł naukowy. W tej sekcji CV warto również wpisać odbyte szkolenia i kursy oraz certyfikaty, które uzyskałeś.

Wykształcenie w graphic designer CV — wzór

2010-2015 Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

Kierunek: Grafika

Uzyskany tytuł magistra

Więcej dowiesz się z naszego artykułu: Jak opisać wykształcenie w CV?

Czy do CV graphic designera wpisywać zainteresowania?

Warto to zrobić — szczególnie jeśli Twoje pasje i hobby są związane z pracą na tym stanowisku. Wystarczą 1-2 zdania. 

Oczywiście nie ma sensu pisać o tym, że lubisz oglądać telewizję lub podróżować. Skup się na zainteresowaniach związanych projektowaniem, branżą pracodawcy etc.

Zainteresowania w graphic designer CV — przykład

Interesuję się tematyką plakatów filmowych (prowadzę blog „Plakatowo”). Dlatego możliwość ich projektowania w Państwa firmie byłaby dla mnie spełnieniem marzeń.

Wskazówka: Na samym dole pierwszej strony CV powinna znaleźć się aktualna klauzula ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Jej treść znajdziesz w artykule: Klauzula CV po RODO — wzór.

Więcej dowiesz się z naszego poradnika: Jak opisać pasje i zainteresowania w CV?

Jak napisać list motywacyjny graphic designera?

Oprócz CV warto również przygotować list motywacyjny. W ten sposób pokażesz pracodawcy, że naprawdę zależy Ci na stanowisku i nie wybrałeś oferty losowo.

List motywacyjny graphic designera to również okazja, aby szerzej opowiedzieć o swoich kwalifikacjach.

List motywacyjny graphic designera — o czym pamiętać?

  1. Dopasuj list motywacyjny do oferty pracy.

Tę zasadę stosuj tak jak w przypadku CV. Postaraj się pokazać, że spełniasz większość lub wszystkie wymagania pracodawcy.

  1. Pokaż, jakie korzyści przyniesiesz pracodawcy.

Postaraj się pokazać pracodawcy, co wniesiesz do firmy, jak usprawnisz pracę zespołu, jakie kompetencje zyska etc.

  1. Nie kopiuj treści CV.

Nie ma sensu przepisywać informacji z życiorysu zawodowego. List motywacyjny to świetna okazja, aby szerzej opowiedzieć o swoich kwalifikacjach i pokazać, dlaczego wybrałeś właśnie tę ofertę pracy.

  1. Zadbaj o wygląd dokumentu.

Postaraj się, aby Twój list motywacyjny był przejrzysty i wyglądał profesjonalnie. Zadbaj o czytelną czcionkę, unikaj literówek i błędów ortograficznych. Nowoczesne szablony znajdziesz w naszym kreatorze listu motywacyjnego.

Więcej dowiesz się z naszego poradnika: Jak napisać list motywacyjny?

Musisz napisać również list motywacyjny? W naszym kreatorze znajdziesz nowoczesne wzory do wypełnienia i praktyczne porady. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj

Na koniec mamy dla Ciebie mały bonus, czyli: darmowe CV – wzory dla różnych zawodów.

Może Cię także zainteresować:

Piszesz CV oraz list motywacyjny graphic designera i masz dodatkowe pytania? Możesz zadać je w komentarzu pod artykułem. Chętnie Ci pomożemy!

Proces redakcyjny InterviewMe

Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.

Źródła

Oceń mój artykuł: graphic designer cv
Średnia: 5 (4 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Wojciech Martyński
Wojciech Martyński jest ekspertem kariery, pisarzem oraz redaktorem prowadzącym InterviewMe, cytowanym m.in. przez Gazetę Prawną, Bankiera, Wyborczą, Interię, Infor, Wirtualną Polskę, INNPoland i Puls Biznesu. Jako absolwent politologii i dziennikarstwa, od ponad 12 lat działa w mediach i marketingu. Od 2017 r. pomaga naszym czytelnikom znaleźć wymarzoną pracę i rozwijać ich kariery, przygotowując artykuły poradnikowe oraz opiniotwórcze badania i raporty. Tworząc własne materiały oraz redagując treści innych autorów, kieruje się redakcyjnymi wytycznymi InterviewMe.
Linkedin

Podobne artykuły