Kontroluj swoje dane

My i nasi partnerzy używamy plików cookie, aby świadczyć Ci nasze usługi i, w zależności od Twoich ustawień, gromadzić dane analityczne i marketingowe. Dowiedz się więcej o naszej Polityce plików cookie. Kliknij „Ustawienia plików cookie”, aby ustawić swoje preferencje. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, kliknij "Akceptuj wszystkie"

Ustawienia Akceptuj

Ustawienia plików cookie

Kliknij na typy plików cookie poniżej, aby dostosować sposób korzystania z naszej witryny. Możesz swobodnie wyrazić, nie wyrazić lub wycofać zgodę. Pamiętaj, że wyłączenie plików cookie może wpłynąć na korzystanie z serwisu. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookiePolityką prywatności.

Wybierz akceptowane pliki cookie

Analityka

Te pliki cookie analizują sposób korzystania z naszej witryny przez naszych użytkowników, a także pozwalają sprawić, aby strona lepiej spełniała ich oczekiwania. Ten rodzaj plików cookie używanych w naszej witrynie nie identyfikuje, kim jesteś, ani nie pozwala nam wysyłać Ci ukierunkowanych reklam. Przykładowo, możemy używać plików cookie/technologii śledzących do celów analitycznych, aby określić liczbę odwiedzających naszą witrynę, określić w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie, a w szczególności, które strony odwiedzają. Pozwala nam to ulepszyć naszą stronę i usługi.

Wydajność i personalizacja

Te pliki cookie umożliwiają nam dostosowanie serwisu do Twoich preferencji. Pliki cookie związane z personalizacją służą do dostarczania treści, w tym reklam, dopasowanych do zainteresowań użytkownika w naszej witrynie i witrynach podmiotów trzecich w oparciu o sposób interakcji z różnymi elementami na naszej stronie, a także o śledzenie treści, do których uzyskujesz dostęp (w tym oglądanie filmów). Możemy również zbierać informacje o komputerze i/lub połączeniu, aby dostosować stronę do Twoich potrzeb. Podczas niektórych wizyt możemy używać narzędzi do mierzenia i gromadzenia informacji o sesji, w tym czasy odpowiedzi stron, błędy pobierania, czas spędzony na niektórych stronach i informacje o interakcji ze stronami.

Reklamy

Te pliki cookie są umieszczane przez firmy zewnętrzne w celu dostarczania ukierunkowanych treści opartych na tematach, które Cię interesują (na przykład dostarczanie reklam na Facebooku, które Cię zainteresują) i umożliwienia lepszej interakcji z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do działania witryny i do korzystania z jej funkcji. Niezbędne pliki cookie będą zawsze wykorzystywane, ponieważ są one potrzebne do prawidłowego działania witryny. Przykładowo, niezbędne pliki cookie obejmują między innymi: pliki cookie wykorzystywane do świadczenia usługi, utrzymywania konta, zapewniania dostępu do kreatora, stron płatności, tworzenia identyfikatorów dokumentów i przechowywania zgód.

Aby zobaczyć szczegółową listę plików cookie, kliknij tutaj.

Zapisz preferencje
Moje konto

CV i list motywacyjny obsługa klienta / doradca klienta - wzór

Stwórz CV teraz

Nasi klienci zostali zatrudnieni przez:*

W ofertach pracy do obsługi klienta pojawiają się przede wszystkim wymagania takie jak umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i sprzedażowe. Dobry doradca powinien z łatwością wzbudzić zaufanie klienta i umieć przekonać go do konkretnego produktu.

Podobnie jest z CV oraz listem motywacyjnym specjalisty ds. obsługi klienta.Te dokumenty muszą od razu przekonać pracodawcę, że warto zaprosić Cię na rozmowę kwalifikacyjną. 

Z artykułu dowiesz się:

  • jak od razu zwrócić uwagę pracodawcy i zyskać przewagę nad innymi kandydatami
  • jak skutecznie opisać swoje doświadczenie, umiejętności oraz wykształcenie
  • czy w CV do obsługi klienta wpisywać zainteresowania
  • jak napisać list motywacyjny dla doradcy klienta, który zrobi wrażenie na rekruterze.

Chcesz od razu napisać CV na stanowisko doradcy klienta? Wybierz jeden z ponad 20 szablonów CV, które przygotowali eksperci InterviewMe.

Stwórz CV teraz

Znajdź gotowy wzór CV, dopasowany do stanowiska, na które aplikujesz.

Dlaczego warto nam zaufać i skorzystać z kreatora InterviewMe? Tutaj poznasz opinie użytkowników, którzy już stworzyli w nim swoje CV lub list motywacyjny.

CV obsługa klienta — wzór

Jan Tomczyk

Doraca klienta

+48 566 671 455

jan.tomczyk@domena.com

Podsumowanie

Jestem absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim i od ponad roku pracuję jako doradca klienta w firmie BUDIX100. Na co dzień zajmuję się przede wszystkim telefoniczną i elektroniczną obsługą oraz pozyskiwaniem nowych klientów, przygotowywaniem kalkulacji oraz prezentacji sprzedażowych (Excel i PowerPoint) i negocjowaniem warunków współpracy. W III kwartale 2023 r. zwiększyłem sprzedaż produktów o 30%. W Państwa firmie chciałbym lepiej poznać branżę finansową i z czasem stworzyć własny zespół sprzedawców.

Doświadczenie

10.2022–obecnie Firma BUDIX100

Stanowisko: Doradca klienta

Główne obowiązki:

  • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów firmy
  • przygotowywanie kalkulacji, ofert i prezentacji sprzedażowych
  • aktywne pozyskiwanie klientów na wyznaczonym obszarze
  • negocjowanie warunków współpracy
  • utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami
  • odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych

Dodatkowe obowiązki:

  • wprowadzanie dokumentów do systemu firmowego
  • dbanie o wizerunek firmy

Osiągnięcia:

  • zwiększenie sprzedaży o 30% w III kwartale 2023 roku

Umiejętności

  • MS Excel, PowerPoint, Word — poziom średniozaawansowany
  • język angielski — poziom C1
  • znajomość rynku deweloperskiego
  • rozwinięte umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • cierpliwość i empatia
  • dyspozycyjność

Wykształcenie

2015–2018 Uniwersytet Warszawski

Kierunek: Socjologia (studia I stopnia)

Uzyskany tytuł: licencjat

Zainteresowania

W wolnym czasie czytam książki (w języku angielskim) i uprawiam sport (siłownia oraz siatkówka). Staram się również poszerzać wiedzę z zakresu inwestowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez [nazwa firmy] w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Jak od razu wyróżnić swoje CV?

W Polsce wielu osób wciąż nie wie, że do CV warto dodać podsumowanie zawodowe. To krótki opis Twoich kluczowych kompetencji, doświadczenia zawodowego, osiągnięć i celów zawodowych, który umieszcza się na samej górze curriculum vitae.

O czym napisać w podsumowaniu zawodowym?

Kim jesteś? W jednym zdaniu przybliż swoją sylwetkę, np. opisując, jakie masz wykształcenie i czym się obecnie zajmujesz.

Jakie masz kwalifikacje? Zwięźle opisz swoje doświadczenie, codzienne obowiązki, największe osiągnięcia, a także specjalistyczne umiejętności.

Jakie są Twoje cele zawodowe? Wyjaśnij, dlaczego zainteresowała Cię właśnie ta oferta pracy i jak chcesz się rozwijać na nowym stanowisku.

Dzięki tej sekcji CV dla doradcy klienta od razu pokażesz pracodawcy, że spełniasz większość jego wymagań i powinien zatrudnić właśnie Ciebie.

Oczywiście musisz pamiętać o tym, aby dopasować życiorys do oferty pracy

Jeśli interesuje Cię kilka stanowisk, powinieneś przygotować różne wersje CV — sugerują to m.in. eksperci Harvard University.

Pisz więc przede wszystkim o tych kwalifikacjach, które w największym stopniu wiążą się z wymaganiami pracodawcy. Tę zasadę stosuj w każdej sekcji CV!

Poniżej przygotowaliśmy przykład, dzięki któremu łatwo stworzysz skuteczne podsumowanie.

Przykładowa oferta pracy na stanowisku w obsłudze klienta


oferta pracy

CV obsługa klienta — wzór podsumowania zawodowego 

DOBRZE

Jestem absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim i od ponad roku pracuję jako doradca klienta w firmie BUDIX100. Na co dzień zajmuję się przede wszystkim telefoniczną i elektroniczną obsługą oraz pozyskiwaniem nowych klientów, przygotowywaniem kalkulacji oraz prezentacji sprzedażowych (Excel i PowerPoint) i negocjowaniem warunków współpracy. W III kwartale 2019 r. zwiększyłem sprzedaż produktów o 30%. W Państwa firmie chciałbym lepiej poznać branżę finansową i z czasem stworzyć własny zespół sprzedawców.

ŹLE

Jestem absolwentem socjologii i pracuję jako doradca klienta. Zajmuję się obsługą klientów i sprzedażą. Jestem osobą sympatyczną oraz otwartą, więc jestem pewien, że łatwo odnajdę się w Państwa zespole. Wierzę, że moje dotychczasowe dokonania i kompetencje w pełni spełniają Państwa wymagania.

Wskazówka: Chcesz napisać również CV po angielsku? Wszystkie niezbędne informacje oraz przydatne zwroty znajdziesz w artykule: Jak napisać CV po angielsku? Przykłady, wzór, zwroty.

Więcej o tym, jak napisać wyróżniające się podsumowanie i cele zawodowe piszemy w poradniku: Cele zawodowe i podsumowanie w CV — wzór jak napisać

Jak opisać w CV doradcy klienta swoje doświadczenie?

Jeśli pracowałeś już w zawodzie związanym z obsługą klienta, opisz te stanowiska i obowiązki, które w największym stopniu odpowiadają na wymagania z oferty pracy. Podziel tę sekcję na  główne i dodatkowe obowiązki oraz osiągnięcia. Tego typu budowa charakteryzuje nowoczesne CV.

Opisanie w CV sukcesów jest szczególnie ważne, ponieważ w ten sposób możesz pokazać pracodawcy, że wniesiesz do jego firmy „coś ekstra”. Jeśli piszesz CV bez doświadczenia w obsłudze klienta, pamiętaj, że pracodawcy cenią także odbyte staże, praktyki i wolontariaty. 

Doświadczenie w CV doradcy klienta — przykład

DOBRZE

10.2018–obecnie Firma BUDIX100

Stanowisko: Doradca klienta

Główne obowiązki:

  • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów firmy
  • przygotowywanie kalkulacji, ofert i prezentacji sprzedażowych
  • aktywne pozyskiwanie klientów na wyznaczonym obszarze
  • negocjowanie warunków współpracy
  • utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami
  • odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych

Osiągnięcia:

  • zwiększenie sprzedaży o 30% w III kwartale 2019 roku

Dodatkowe obowiązki:

  • wprowadzanie dokumentów do systemu firmowego
  • dbanie o wizerunek firmy
ŹLE

2018–obecnie Firma BUDIX100

Stanowisko: Doradca klienta

Obowiązki:

obsługa klientów firmy

przygotowywanie kalkulacji i ofert

pozyskiwanie klientów

negocjowanie warunków współpracy

Wskazówka: Szukasz pracy w call center? Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w naszym poradniku: Praca w call center — jak wygląda, zarobki, opinie. Gdzie szukać ofert?

Jeśli chcesz stworzyć skuteczny opis doświadczenia, zapoznaj się ze wskazówkami w naszym artykule: Doświadczenie zawodowe w CV — co wpisać? Przykłady i 4 porady.

Jakie umiejętności wyróżnić w CV na stanowisko w obsłudze klienta?

Tę sekcję rozpocznij od opisu twardych, specjalistycznych kompetencji, które będą niezbędne na stanowisku związanym z obsługą klienta. Staraj się być szczegółowy i podawać poziomy zaawansowania dla poszczególnych umiejętności. Jest to szczególnie ważny fragment życiorysu, jeśli piszesz CV bez doświadczenia w zawodzie.

Nie zapomnij jednak również o umiejętnościach miękkich. Jak przekonują eksperci LinkedIn, w związku z automatyzacją pracy i rozwojem sztucznej inteligencji, „ludzkie” kompetencje będą coraz istotniejsze. Jeżeli piszesz CV do pracy z domu, wymień takie umiejętności jak dobra organizacja pracy czy elastyczność, aby pokazać, że możesz efektywnie wykonywać pracę zdalną.

Przykłady umiejętności twardych i miękkich do CV w obsłudze klienta

Umiejętności twarde:

  • pakiet MS Office (Excel, PowerPoint, Word) — poziom zaawansowany
  • język angielski — poziom C1
  • prawo jazdy kat. B (czynne)
  • wiedza z zakresu ubezpieczeń i innych produktów finansowych
  • szeroka wiedza z zakresu negocjacji i sprzedaży
  • bardzo dobra znajomość urządzeń biurowych

Umiejętności miękkie:

  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • pozytywne nastawienie do ludzi i komunikatywność
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania bliskich relacji z klientami

Wskazówka: Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakiego rodzaju kompetencje musisz posiadać, aby odnieść sukces w pracy w obsłudze klienta, zajrzyj do naszego artykułu: Kluczowe umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.

Jak stworzyć skuteczną sekcję z opisem umiejętności? Więcej porad znajdziesz tutaj: Umiejętności do CV. Co wpisać, by szybko znaleźć pracę? Przykłady

Pamiętaj, że w pracy z klientem, umiejętności miękkie są absolutnie kluczowe i musisz je wyraźnie wyróżnić w CV. Z łatwością zrobisz to w naszym kreatorze CV.

Zobacz inne szablony, stwórz CV i pobierz dokument w PDF tutaj

Jak opisać swoje wykształcenie w CV doradcy klienta?

W tej sekcji wystarczy podać lata nauki, nazwę uczelni i kierunku oraz  uzyskany tytuł. Jeśli studiowałeś/studiujesz na wyższej uczelni lub uczysz się w zawodowej szkole policealnej, nie musi wpisywać swojego liceum. Warto z kolei wpisać do CV kursy, szkolenia i certyfikaty związane z pracą w obsłudze klienta.

Opis edukacji w CV doradcy klienta — wzór

2015 — 2018 Uniwersytet Warszawski

Kierunek: Socjologia (studia I stopnia)

Uzyskany tytuł: Licencjat

Więcej wskazówek, jak opisać w CV swoje wykształcenie, znajdziesz w poradniku: Wykształcenie w CV (rodzaje wykształcenia). Jak opisać poziom edukacji

Czy do CV na stanowisko w obsłudze klienta dodać zainteresowania?

Zdecydowanie tak!

W ten sposób możesz pokazać, że praca w jakiś sposób wiąże się z Twoimi zainteresowaniami, jesteś osobą aktywną lub starasz się w jakiś sposób rozwijać także w czasie wolnym.

Oczywiście w CV nie powinieneś kłamać. Skup się po prostu na tych pasjach i hobby, które przedstawią Cię w dobrym świetle.

CV obsługa klienta — wzór opisu zainteresowań:

W wolnym czasie czytam książki (w języku angielskim) i uprawiam sport (siłownia oraz siatkówka). Staram się również poszerzać wiedzę z zakresu inwestowania.

Wskazówka: Na samym dole CV powinieneś umieścić tzw. klauzulę ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Jej treść znajdziesz tutaj: Klauzula CV (wyrażam zgodę) — aktualny wzór po RODO.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak opisywać w CV swoje zainteresowania? Zajrzyj do naszego poradnika: Zainteresowania w CV — 6 rad jak opisać hobby w CV

Jak napisać list motywacyjny doradcy klienta?

Niektórzy twierdzą, że listów motywacyjnych nikt nie czyta.

To błędne podejście!

Oczywiście, nie każdy rekruter ma czas na przeczytanie listu. Jednak mimo wszystko powinieneś go wysłać.

W ten sposób pokażesz, że naprawdę zależy Ci na stanowisku.

Jak napisać list motywacyjny na stanowisko w obsłudze klienta, który zainteresuje pracodawcę?

  1. Dopasuj list motywacyjny do ogłoszenia

Ta zasada obowiązuje nie tylko podczas pisania CV, ale także listu motywacyjnego. Skup się na tych informacjach, które w największym stopniu wiążą się z wymaganiami w ofercie pracy

  1. Nie kopiuj CV.

W liście motywacyjnym nie ma sensu przepisywać 1:1 informacji z CV. Postaraj się je poszerzyć, np. podając przykłady sytuacji, w których wykorzystałeś swoje kompetencje.

  1. Pokaż pracodawcy, jakie korzyści mu przyniesiesz.

To kluczowa zasada pisania listu motywacyjnego do obsługi klienta. Pokaż pracodawcy, w jaki sposób Twoje doświadczenie, kompetencje lub wiedza przełożą się na sukces jego firmy. Np. w jaki sposób usprawnisz jakiś proces lub podniesiesz sprzedaż.

  1. Zadbaj o profesjonalny wygląd dokumentu.

Chociaż treść dokumentu jest najważniejsza, to musi on również atrakcyjnie wyglądać. Unikaj bloków tekstu, literówek, błędów ortograficznych i stylistycznych. Zadbaj o schludny szablon i czytelną czcionkę. Taki estetyczny list motywacyjny łatwo stworzysz w naszym kreatorze.

Najlepiej wysłać list motywacyjny w PDF.

Te porady moga przydać się również osobom, które piszą list motywacyjny sprzedawcy

Musisz napisać również list motywacyjny? W naszym kreatorze znajdziesz nowoczesne wzory do wypełnienia i praktyczne porady. Stwórz list motywacyjny w 5 minut tutaj.

Zobacz inne szablony, stwórz list motywacyjny i pobierz dokument w PDF tutaj

Więcej wskazówek, jak stworzyć skuteczny list motywacyjny, znajdziesz tutaj: Krótki list motywacyjny (także po angielsku) — wzór. Jeśli nie masz jeszcze doświadczenia zawodowego, skorzystaj z poradnika: List motywacyjny bez doświadczenia - jak napisać? Wzór i przykłady

Piszesz list motywacyjny na stanowisko w obsłudze klienta i masz dodatkowe pytania? Możesz je zadać w komentarzu pod artykułem. Chętnie Ci pomożemy!

Proces redakcyjny InterviewMe

Ten artykuł został sprawdzony przez nasz zespół i jest zgodny z procesem redakcyjnym InterviewMe. Zależy nam na dzieleniu się naszą wiedzą oraz dostarczaniu rzetelnych i godnych zaufania porad zawodowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Nasze wysokiej jakości treści co roku przyciągają ponad 10 milionów czytelników. Ale na tym nie koniec. Regularnie publikujemy też autorskie badania, aby lepiej rozumieć rynek pracy i jesteśmy dumni, że cytują nas czołowe media w Polsce.

Źródła

Oceń mój artykuł: cv list motywacyjny obsluga klienta
Średnia: 4.08 (12 oceny)
Dziękujemy za ocenę naszego artykułu!
Wojciech Martyński
Wojciech Martyński jest ekspertem kariery, pisarzem oraz redaktorem prowadzącym InterviewMe, cytowanym m.in. przez Gazetę Prawną, Bankiera, Wyborczą, Interię, Infor, Wirtualną Polskę, INNPoland i Puls Biznesu. Jako absolwent politologii i dziennikarstwa, od ponad 12 lat działa w mediach i marketingu. Od 2017 r. pomaga naszym czytelnikom znaleźć wymarzoną pracę i rozwijać ich kariery, przygotowując artykuły poradnikowe oraz opiniotwórcze badania i raporty. Tworząc własne materiały oraz redagując treści innych autorów, kieruje się redakcyjnymi wytycznymi InterviewMe.
Linkedin

Podobne artykuły